ads

İnstagram Takipçi Arttırma, Takipçi Nasıl Çoğaltılır?

İnstagram takipçi arttırma, takipçi kasma, takipçi çoğaltma

İnstagramda takipçi çoğaltmak için çeşitli uygulamalar ve siteler var ve bunların hiçbiri bir işe yaramıyor sadece insanları kandırarak profillerini kullanıyorlar ve bu yöntemle uygulama, site sahipleri para kazanıyorlar.
Bedava peynir fare kapanında olur.
Yoğun olarak instagramı kullanıyorum ve birçok şeye dikkat ediyorum yani gelişi güzel kullanmıyorum her detay aslında yeni bir fikir veriyor ama insanlar genelde detaycı olmadığı için detaylardan çıkacak yeni fikirleri göremiyor. Göremedikleri içinde hiçbir şekilde yol alamıyorlar.

Takipçi arttırmak istiyorsunuz peki profiliniz buna uygun mu?
Takipçi arttırmak isteyen birçok insan bunun yöntemini soruyor ama profillerine baktığımda takibe değer birşey bulamıyorum. “Senin neyini takip etsinler?” de diyemiyorum ama olurda diyemediklerim bu yazımı okursa demiş oldum. Herkes takipçi arttırmak istiyor ama bunun için belirli kriterler var. Öncelikle biraz dürüst olup kendinize birkaç soru yöneltmeniz gerekiyor.
Yazının Devamı: Ufukkaraca.com/instagramdan-fotograf-sildirme-sikayet.html